piatok 1. júla 2011

Úvodom

Aj keď prežívame 21. storočie a praktické skúsenosti už dávno preukázali dobré vlastnosti žien pri riadení najrôznejších priemyselných činností predsa si len ťažko vieme na Slovensku predstaviť situáciu aby na čele napríklad hutníckych spoločností stáli ženy.

Ja sám som sa s takýmto prípadom stretol vo svojej praxi len raz a to vtedy, keď vedúcou Závodu elekrolýza a vlastne celej hlinikárne na Islande bola žena. Určite zvládala túto náročnú úlohu dobre.

Pozrime sa však do histórie nášho regiónu aj tu je niekoľko zaujímavých prípadov, keď sa v zložitých podmienkach ženy ujímali riadiacich funkcií a viedli ich veľmi úspešne.

2 komentáre:

  1. Pán Kafka,
    bývam v Žiari nad Hronom, a hoci som postatne mladšia ako Vy, ešte si pamätám časy keď som Vás stretávala v ZSNP. Nasmierne rada si prečítam akýkoľvek príspevok od Vás. Veľkým prínosom bolo geologické a geomorfologické sprevádzanie po našej kotline.
    Patrí Vám moja úcta a obdiv. Prajem Vám pevné zdravie a ešte veľa príspevkov na rozvoj osobnosti.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prečítal som celý tento mimoriadne sympatický blog.Ženy-to je téma o ktorej bude potrebé ešte veľa písať a hovoriť,lebo stále nie sú ani zďaleka docenené.A-patrí im vysoké ocenenie.

    OdpovedaťOdstrániť